חומוס טוב ועוד- נקודה של אופטימיות בסופשבוע שהוא קצת פחות

סןף שבוע שמתחיל עם קולות של מלחמה הוא אף פעם לא טוב, אחרי סופשבוע של גשם וחורף השמש בחוץ ואפילו יש הרגשה סתויות נעימה, בכרמל הנרקיסים פורחים וראשוני האירוסים מבצבצים אבל בחדשות 24 שעות ביממה רק הפחדה, הרס ואי שקט, במיוחד לימים כאלה אני צריך מקום של בריחה קצרה מהמציאות וקצת אופטימיות.

בשילוב עם פרוייקט ארוחת הבוקר שלי שנועד למצוא מקומות עם ארוחות בוקר מענינות, טעימות, מזינות ובמחיר סביר הגעתי למקום מאוד לא הגיוני בכפר סבא, פינה קצת נידחת צמודה לתחנת מוניות שמחליפה חנויות ובעלים בקצב די משגשג, לא רחוק מויצמן אבל בפינה נחבאת התמקם מקום קטן מלא אופטימיות שנקרא חומוס טוב ועוד, המקום מצהיר על עצמו שהוא "מקום צמחוני ואוהב חיות" וביום שישי החלטנו להתביית על ארוחת הבוקר שלהם שהציעה לנו שקשוקה.

קודם כול קיבלנו קערית מים קטנה לצ'ארלי, שלמרות שמעדיף תמיד בשר מוכן בשמחה לדגום גם מקומות צמחוניים, ואחרי זמן קצר קיבלתי קערה עמוקה ויפה של תבשיל עגבניות עמוק מעוטר בנדיבות בפטרוזילה, כבר ממבט ראשון התבשיל נראה מבטיח והריח מניחוח משכר של עגבניות שהתבשלו ארוכות עד שכל הסוכרים בהם הופרשו החוצה, ואכן הביס הראשון הודיע שמדובר בתבשיל עגבניות עמוק וארוך, ללא קיצורי דרך, התבשיל היה מאוזן ועשיר ולא היה צורך בתיבול נוסף, פנכה קטנה של חריף אכזרי שהוגשה רק שיפרה את המצב, רק בביצים הייתה נפילה- השקשוקה כנראה מוכנה במחבת גדולה מראש והביצים הגיעו מתי שהחלמון כבר היה נוקשה, ביצה שהייתה מוכנה עם ההזמנה הייתה מקפיצה פלאים את השקשוקה.

חשוב להזכיר שלצד השקשוקה הוגשו פיתות בשרניות עם אפשרות להחליפם בפיתות מקמח מלא, בגלל שהבוקר היה בריאותי הלכנו על האופציה הזאת וקיבלנו פיתות רכות ובריאות שספגו באהבה את הרוטב העמוק.

ביחד עם הארוחה קיבלנו צלוחית קטנה של סלט טאבולה מרענןו, סלט ירקות טרי ופשוט, סלט כרוב עוקצני וצלוחית של חומוס משובח, עתיר בטחינה, עדין עדין ומאוד מאוד טעים, כול השולחן שידר טריות, פשטות ועדינות והיה חגיגה בפה.
התפריט הבטיח גם מבחר של מנות צמחוניות לימים אחרים שכולם על טהרת הצמחונות החל מגולש צמחוני ועד מעורב ירושלמי והכול במחירים הוגנים כולל משלוחים אל אופניים חשמליות, רשמתי לי לבדוק בעתיד....

השקשוקה נוגבה מהר, הסלטים חוסלו, השיחות של נהגי המוניות מהתחנה הצמודה היו משעשעות והוסיפו עניין ובכלל המקום שידר אופטימיות ואי של שפיות בלב כול הבלאגן. אין ספק שלפה עוד נשוב.
ועל מנת לאזן את הבריאות פקדנו כרגיל את נומילי לקרואסון הפיסטוק הקבוע ולאספרסו הארוך, כי מהרגלים טובים לא נפתרים.

ומה המחיר? פעמיים ארוחת שקשוקה- 24 ש"ח לאדם, חצי קילו חומוס הביתה - 18 ש"ח, 4 פיתות- 4 ש"ח, 1 מים מינרלים- 6 ש"ח, סה"כ 76 ש"ח לארוחה מלאת נקודות אור, ציון הדוקטור- 9. אם פעם הבאה הביצים יהיו רכות וישברו על הצלחת בענן חלמון מדהים הציון יכול להיות עגול.

ולכתובת- רוטשילד 50 כפר סבא, צמוד לתחנת המוניות, מומלץ בחום.

http://www.google.com/help/hc/images/feedburner/wp-email-code.gif

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה